Memory game
Zadání
Vytvořte program ro DT-Box, který vytvoří náhodnou sérii čtyř logických hodnot, podle kterých postupně rozsvítí buď pravou nebo levou stranu. Hráč si tuto sekvenci musí zapamatovat a po přehrání pomocí tlačítek naklikat stejnou sekvenci.
Rozšíření
- Při každém stisknutí tlačítka hráčem příslučná strana problikne, aby signalizovala, že hráč tlačítko stisknul.
- Kromě blikání bude signalizace probíhat i pomocí pípání dvou různých frekvencí.
- Udělejte hru složitější tím, že se po každém správném zadání sekvence prodlouží.
Evokace
Představte si situaci, kdy si potřebujete zapamatovat sekvenci údajů. Například při vaření?
- Kde jinde je potřeba si pamatovat určitou sekvenci? (zneškodnéní výbušnin)
Uvědomění
- Jaké periferie knihovny dtbox budeme potřebovat?
- Button, Display
- Jaké datové reprezentace budeme potřebovat?
- sérii logických hodnot
- konstanty pro rozsvícení displaye
Jak získám náhodnou logickou hodnotu?
values.append(random.getrandbits(1))
Jaká bude hlavní struktura kódu?
values[]
- list logických hodnot- obsluha tlačítek (levá pravá)
- počáteční smyčka, která přehraje sekvenci
Reflexe
Co se vám na řešení líbí/nelíbí?
Kde si dokážete představit použití vašeho řešení? (kontrola s odpověďmi u evokace)
Jak byste pozměnili projekt, aby byl lépe použitelný v praxi?
Které části implementace byly nejnáročnější?
Co byste poradili někomu, kdo se chystá vytvořit podobný projekt?