Vnitřní hodiny
Zadání
Vytvořte hru pro DT-Box, ve které uživatel bude muset stisknout tlačítko po uplynutí určitého časového úseku. Hra bude spočívat v tom, že hráč celou dobu čas neuvidí, ale uvidí ho až na konci, načež se mu zobrazí odchylka od cíleného časového úseku.
Rozšíření
- Přidejte na začátek i konec programu blikající animaci, která dodá hře lepší vzhled.
Evokace
Pomocí této hry si může hráč změřit přesnost svého vnímání času.
- K čemu je dobré mít přesné vnímání času? (vytrvalostní běžci pro udržení tempa)
- Viděli jste podobné použití v praxi?
- Jak vypadá ovládání takového zařízení? (tlačítka, nastavovací kolečka, mobilní aplikace)
- Které parametry chceme ovládat? (barva, intenzita)
- Jaké jsou požadavky na ovládání (intuitivnost, častost použití, cena)
Uvědomění
- Jaké periferie knihovny dtbox budeme potřebovat?
- Button, Display
- Jaké datové reprezentace budeme potřebovat?
- čas spuštění:
- konečný čas
Jak spočítám absolutní hodnotu?
abs(-3)
Jaká bude hlavní struktura kódu?
- proměnné uchovávající čas
- obsluha tlačítek (spuštění, konec)
- funkce end vyhodnocující výsledek
Jaké jsou rizikové stavy?
- záporná hodnota při zastavení před skončením časomíry, nutno při odčítání použít absolutní hodnotu
Reflexe
Co se vám na řešení líbí/nelíbí?
Kde si dokážete představit použití vašeho řešení? (kontrola s odpověďmi u evokace)
Jak byste pozměnili projekt, aby byl lépe použitelný v praxi?
Které části implementace byly nejnáročnější?
Co byste poradili někomu, kdo se chystá vytvořit podobný projekt?